صفحه اصلي - اخبار - پیشخوان - شكواييه و جواييه - پیام های شبکه های اجتماعی - تلکام ۲۰۱۷ - بازگشت به پرتال -
.
شماره منبع تيتر تاريخ نمایش
99372 سیتنا مدیرعامل شرکت زیرساخت: روابط عمومی‌ها سکوت سازمانی را بشکنند

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به سخنان روز گذشته رییس جمهوری، درباره روزه سکوت مدیران دولتی، افزود: روابط عمومی ها نیز سکوت خود را بشکنند و با اطلاع رسانی به موقع و دقیق، نقش کلیدی خود را به بهترین نحو ایفا کنند.

به گزارش سیتنا، صدو چهل و یکمین نشست  هم اندیشی روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به میزبانی شرکت ارتباطات زیرساخت، صبح امروز یکشنبه 2 اردیبهشت ماه، برگزار شد.

در این نشست که در عمارت کلاه فرنگی برگزار شد، عباسی شاهکوه، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به سخنان روز گذشته رییس جمهوری، درباره روزه سکوت مدیران دولتی، افزود: روابط عمومی ها نیز سکوت خود را بشکنند و با  اطلاع رسانی به موقع و دقیق، نقش کلیدی خود را به بهترین نحو ایفا کنند.

به گفته مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، لازم است بخش های دولتی همچون اتاق های شیشه ای باشند تا مردم به درستی و شفافیت، عملکرد آنها را ببینند و در این میان نقش روابط عمومی ها آن است که اقدامات انجام شده را صادقانه به مردم منعکس کنند.

وی با تاکید بر اینکه پنهان کاری در روابط عمومی معنی ندارد، ادامه داد: آنچه را بیان می کنیم باید درست باشد و صداقت همواره در دستور کار روابط عمومی ها قرار گیرد.

عباسی شاهکوه  تصریح کرد: وظیفه روابط عمومی است که ساز وکاری را به مدیران نشان دهد تا بتوانند برای اطلاع رسانی موضوعات حساس، به بهترین نحو عمل کنند و در عین حال بازخوردهای مردم و جامعه را در اختیار آنها قرار دهند.

وی بر اهمیت تبیین و تحلیل اطلاعات تاکید کرد و گفت: با هماهنگی در روابط عمومی های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در مجموع یک تیم منسجم تشکیل شود تا با هم افزایی در نهایت، یک سیگنال واحد از سوی این وزارتخانه به جامعه منتقل شود.

وی، با بیان اینکه دانستن حق مردم است، نحوه صحیح اطلاع رسانی را ضروری برشمرد و افزود: ارایه اخبار و اطلاعات درست می تواند فضای شایعه سازی را به حداقل برساند و حاشیه ها را کم کند.

عباسی شاهکوه  با تاکید بر اهمیت ارتباطات درون سازمانی در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: لازم است همکارانی که در این وزارتخانه فعالیت می کنند از فعالیت و اقدامات بخش ها ی مختلف در سازمان های  وابسته به وزارت ارتباطات مطلع باشند تا در صورت نیاز بتوانند از خدمات و امکانات یکدیگر در جهت عملیاتی کردن اهداف سازمانی بهره گیرند.

1397/02/02 3
99364 ایرنا-اقتصاد تهران-ایران اکونومیست-ایلنا اختلال در ارتباط تلفنی مرکز مخابرات حسابی تهران از امروز

ارتباط تلفنی مرکز مخابراتی دکتر حسابی برای انجام عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابلی از امروز (یک شنبه) مختل می شود.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از مخابرات منطقه تهران، ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات دکتر حسابی با پیش شماره های 6510 تا 6512، 6514 تا 6517، 6519، 6559، 6539و3961 در محدوده این مرکز به مدت 48 ساعت با اختلال همراه است.
آخرین گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حاکی است، ضریب نفوذ تلفن ثابت کشور در بازه زمانی آغاز سال 1386 تا پایان شهریورماه پارسال در حالی به رقم 38.69 درصد رسید که در سال 1395 این ضریب 33.43درصد و در پایان خردادماه پارسال 38.61 درصد بود.
شمار تلفن های ثابت دایری کشور تا پایان سال1395، 30 میلیون و 506 هزار و 633 شماره بود و خردادماه پارسال به 30 میلیون و 590 هزار و 323 شماره رسید.
افزایش ضریب نفوذ تلفن ثابت به عدد 38.69 نشان دهنده آن است که با وجود توسعه تلفن همراه در کشور و توزیع بیش از 165 میلیون سیم کارت، هنوز تلفن ثابت جایگاه خود را در بین مردم از دست نداده و همچنان یکی از اصلی ترین وسایل ارتباطی مردم با یکدیگر است.
شمار مشترکان پهن باند ثابت کشور تا پایان اسفندماه سال1395، 9 میلیون و 408 هزار و 23 مشترک بود که در پایان شهریورماه پارسال به 10 میلیون و 490 هزار و 118مشترک رسید.
آمار تلفن های همگانی کشور نیز تا پایان سال 1395 حدود 115هزار و 764 دستگاه بود که تا پایان خردادماه پارسال به رقم 115 هزار و 550 دستگاه رسید و این امر نشانگر کاهش شمار دستگاه های تلفن همگانی در کشور در رقابت با تلفن همراه است.
شمار روستاهای دارای تلفن خانگی بر پایه آخرین گزارش دفتر بررسی های فنی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به رقم 48 هزار و 976 روستا رسید.
آخرین آمار دفتر بررسی های فنی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شهریور ماه پارسال منتشر شده است و تاکنون این گزارش به روز نشده است.

1397/02/02 0
99359 ایسنا-فارس-مهر-سیتنا-ایرنا-ایستنا-موبنا-وایمکس نیوز-آی سی تی پرس-اقتصاد ایران آنلاین-هموطن سلام-موج-هموطن سلام همراه اول اعلام کرد مشکل ارتباطی در برخی مناطق تا ظهر امروز برطرف می‌شود

همراه اول از برطرف شدن مشکلات ارتباطی برخی مناطق تا ظهر امروز خبر داد.

به گزارش ایسنا، اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: همانطور که پیشتر نیز اطلاع‌رسانی شده بود، صبح امروز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه در ارتباط برخی مشترکین مشکلاتی بروز کرده که تا ظهر امروز برطرف می شود.

همراه اول در یک اطلاعیه رسمی پیش از این اعلام کرده بود، پیرو ارتقاء سامانه جامع خدمات مشتریان این اپراتور جهت ارائه خدمات بهتر و متنوع تر به مشترکین، ممکن است مشکلاتی برای مشترکین ایجاد شود که بابت این موضوع عذرخواهی می کنیم.

1397/02/02 2
99355 ایرنا مشترک مورد نظر در مترو خارج از دسترس است

قطع و وصل شدن های مکرر مکالمات تلفن همراه و ارسال نشدن پیامک ها در بیشتر خطوط متروی تهران از جمله مشکلاتی است که هر روز شهروندان را آزرده می کند و انتظار آنها برای رفع سریعتر این معضل هنوز به نتیجه نرسیده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، داستان آنتن دهی تلفن همراه در خطوط متروی تهران از همان روزهای نخست که شرکت ارتباطات سیار ایران تصمیم به ارائه خدمت در این بخش گرفت، به بخشی از گلایه های همیشگی مردم تبدیل شده است.
گرچه اقداماتی برای بهبود آنتن دهی در برخی خطوط انجام شده است اما همچنان برخی این مشکل در برخی مناطق وجود دارد.
بررسی ها بیانگر آن است که مسافران خط سه مترو که از ایستگاه قائم در شمال تهران به سمت ایستگاه آزادگان در جنوب شهر، بیشتر با مشکل قطع و وصل شدن های آنتن مواجه اند.
یکی از شهروندان در ایستگاه مترو خواجه عبدالله انصاری به خبرنگار ایرنا گفت: در زمان ورود داخل ایستگاه مترو پس از پایین آمدن از پله برقی، ناگهان مکالمه قطع می شود.
مجتبی که کارمند یک شرکت خصوصی است، افزود: بارها مسئولان ذیربط از پیشرفت در توسعه زیرساخت ها خبر داده اند اما همچنان شاهد مشکلات آنتن دهی در مترو هستیم.
شهروند میانسالی در ایستگاه صیاد شیرازی نیز گفت: در حال صحبت تلفنی بودم که با خروج از قطار و رفتن داخل ایستگاه، تماس قطع شد؛ نمی دانیم تا کی منتظر رفع این مشکل باشیم.
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سیزدهم اسفندماه پارسال در همایش شهرهوشمند در برج میلاد تهران، به وجود رقابت مخرب در ارتباط اپراتورها و شهرداری ها اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این رقابت سبب شده مردم نتوانند از خدمات همه اپراتورهای ارتباطی به خوبی استفاده کنند.
وی یکی از معضلات امروزه توسعه زیرساخت ها را مشکلات اپراتورها با شهرداری ها اعلام کرد و گفت: این رویکرد سبب شده در متروها که روزانه جمعیت زیادی جابه جا می شود، یک اپراتور تلفن همراه آنتن می دهد و دیگری قطع است.
وی تاکید کرد، بخشی از این مساله به مدیریت ما بر می‌گردد و بخش دیگری به تعاملات با مدیریت شهری مرتبط است.
شرکت ارتباطات سیار(همراه اول) درباره این مشکل گفته، برنامه ریزی های انجام شده در چندسال اخیر، کیفیت آنتن دهی را در مترو بهبود داده اما در برخی نقاط از جمله ایستگاه خط سه (قائم - آزادگان) در حال طراحی دوباره هستیم تا مشکلات ارتباطی به حداقل برسد.
اپراتور سوم ارتباطی (رایتل) نیز اعلام کرده که در صورت صدور مجوز از سوی شرکت مترو و شهردای تهران این اپراتور نسبت به تقویت آنتن دهی اقدام خواهد کرد.
روابط عمومی اپراتور دوم ارتباطی کشور(ایرانسل) نیز اعلام کرد: شبکه ایرانسل مشکلی در ارائه خدمات در خطوط مترو ندارد ضمن آنکه این اپراتورهمواره در حال بروزرسانی شبکه برای ارائه هرچه بهتر خدمات به مشترکان است.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه نیز در این رابطه به ایرنا گفت: برای رفاه حال شهروندان به منظور ایجاد ارتباط تلفن همراه در همه ایستگاه ها و مسیرهای تونلی ناوگان متروی تهران، به همه اپراتورها خدمات ویژه ای ارائه کرده ایم.
فرنوش نوبخت افزود: فضا و امکانات مورد نیاز در اختیار همه اپراتورها قرار گرفته است اما برخی از آنها از امکانات استفاده نکرده اند.
وی عنوان کرد: برخی از اپراتورها اقدامات خوبی انجام داده اند اما در خط سه مترو به دلیل تکمیل نشدن آن، شاهد قطع ارتباط در برخی ایستگاه ها هستیم؛ کارشناسان با همکاری اپراتورها در حال بررسی هستند تا با افزایش امکانات، کیفیت در این خط نیز بهبود یابد.

1397/02/02 2
99353 سیتنا-ایستنا فرقانی به عنوان معاون سرمایه انسانی شرکت مخابرات جایگزین دیانی شد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن تقدیر از زحمات مهندس دیانی، با صدور حکمی مهندس محمد فرقانی را به عنوان معاون توسعه سرمایه انسانی این شرکت منصوب کرد.

به گزارش سیتنا مهندس سیدمجید صدری در این حکم آورده است: با عنایت به تخصص، تعهد و تجارب مفید و ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت معاون توسعه سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران منصوب می شوید. انتظار دارد با حسن تدبیر، پشتکار و تلاش مستمر جهت تحقق مطلوب اهداف و برنامه های شرکت در حوزه مسئولیت خطیر آن معاونت، مجدانه اقدام فرمایید.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اهمیت حوزه منابع انسانی و لزوم توجه جدی به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه استفاده از توان و تخصص داخلی در بخش سرمایه انسانی آورده است: تدوین سند استراتژی منابع انسانی در راستای اهداف کلان شرکت، تدوین و اجرای برنامه های نوین و مفید آموزشی و رفاهی مناسب، عادلانه و موثر از جمله موارد اهتمام معاون جدید سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران خواهد بود.

مهندس صدری در این حکم خواستار اهتمام ویژه نسبت به اتخاذ تدابیر و روش های ابتکاری لازم برای چابک سازی ، تقویت انگیزه و علاقه به خدمت و کار و افزایش بهره وری نیروی انسانی شرکت شده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از مهندس فرقانی خواسته است تا با ارتباط مستمر با کارکنان شرکت و دریافت نظرات و انتقادات کارکنان در راستای تحقق برنامه های شرکت و با هدف ارتقاء سطح رضایت مندی و بهبود روحیه خدمتی سرمایه انسانی کارکنان شریف مخابرات ایران گام بردارد.

اجرای دقیق برنامه ها و مصوبات ابلاغی از سوی مدیرعامل، ارائه به موقع گزارش ها و بازخوردهای لازم و دقت کافی به منظور رفع نارسایی ها و کمبود ها و جبران سریع عقب ماندگی های احتمالی از جمله مهم ترین رئوس مورد تاکید مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این حکم می باشد.

1397/02/02 12
99344 سیتنا-ایلنا-موبنا-اقتصاد تهران-خبر آنلاین-تفاهم-وطن امروز-اقتصاد ملی-حمایت-تعادل آخرین دستاوردهای همراه اول در نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش

همراه اول با ارائه آخرین دستاوردهای خدمات سازمانی و شهرهوشمند، در اولین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات جزیره کیش(کیتکس) حضور دارد.

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اولین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات جزیره کیش (کیتکس)، در سه حوزه «شهر هوشمند»،«اینترنت اشیاء» و «هنرهای رسانه ای» از ۳ تا ۶ اردیبهشت ماه با حمایت همراه اول در محل نمایشگاه‌های بین المللی جزیره کیش برگزار می‌شود.

همراه اول در این نمایشگاه، جدیدترین محصولات و خدمات سازمانی و راهکارهای هوشمندسازی و اینترنت اشیاء را در غرفه خود ارائه می کند. علاوه بر این درحوزه هوشمندسازی و ‌اینترنت اشیاء، با ارائه آخرین دستاوردهای خود در زمینه هوشمندسازی شبکه انرژی (آب و برق و گاز)، مدیریت هوشمند ناوگان حمل و نقل، نمایش شهر هوشمند از طریق واقعیت افزوده در نمایشگاه حضور دارد.

همچنین سرویس شماره مجازی، خط ویژه سازمانی، چتر دیتای سازمانی، بسته های اشتراکی و اختصاصی دیتا، شبکه خصوصی مجازی موبایل، شبکه اختصاصی امن همراه و معرفی سامانه های فروش و خدمات همراه سازمانی از جمله خدمات و محصولات سازمانی ارائه شده همراه اول در این نمایشگاه است.

از اهداف این نمایشگاه می ‌توان به تکمیل زنجیره‌ علم، فناوری، تکنولوژی تولید محصول، تجاری سازی، ورود به بازار جهانی به منظور ثروت آفرینی و بستر سازی جهت ایجاد کسب و کارهای مبتنی بر فناوری‌های نوین و پشتیبانی از گروه‌های استارتاپی اشاره کرد.

برگزاری سمینارها، همایش ‌ها و‌ کارگاه‌ های تخصصی و مسابقات بازی‌ های رایانه ‌ای، راه ‌اندازی کارآفرینی (استارتاپ) و فن بازار و استارتاپ دمو از دیگر برنامه‌ های این نمایشگاه است.

1397/02/01 2
99343 ایسنا-سیتنا-مهر-ایلنا-فاوا نیوز-تسنیم-ایرنا-باشگاه خبرنگاران-ایستنا-وایمکس نیوز-عصر اقتصاد-جمهوری اسلامی-تعادل وزیر ارتباطات اعلام کرد افزایش ۱۰ برابری کاربران پیام‌رسان‌های داخلی از چهارشنبه گذشته

وزیر ارتباطات گفت: در صبح روزی که کانال مقام معظم رهبری از پیام‌رسان تلگرام خارج شد (چهارشنبه ۲۹ فروردین)، گرایش به برخی از پیام رسان‌های داخلی ۱۰ برابر شد.

به گزارش ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی امروز در حاشیه نشست هم اندیشی مدیران ارشد دولت تدبیر و امید درباره موضوع حمایت از پیام رسان‌های داخلی اظهار کرد: در سخن بزرگان هم به کرات این موضوع مطرح شده که ما منابع واحدی داریم. نمی‌توانیم منابع واحد را به صورت کوچک شده در اختیار همه قرار دهیم. برخی پیام رسان‌ها هستند که ادعا دارند می‌توانند این کار را انجام دهند تا بخشی از بازار را به دست بگیرند. این امر مطلوب است اما کشور نظام دارد و نظام قانون گذاری هم دارد. در این نظام در شورای عالی فضای مجازی در مصوبات ۳۶ و ۴۰ قانون گذاری شده است که بنابر مصوبه پیام‌رسان‌های مجاز را مرکز ملی فضای مجازی اعلام می‌کند به ما لیست پنج پیام رسان معرفی شده است.

آذری جهرمی ادامه داد: صدا و سیما با دیدگاه حمایت از کالای داخلی برخی از پیام رسان‌ها را مطرح کرده است که به دلیل کمبود منابعشان فعالیت‌هایشان مطرح می‌شود و باعث بدنامی پیام رسان‌های داخلی می‌شود. ما نمی‌گوییم که کسی فعالیت نکند، فعالیت کنند خودشان را در مرکز ملی ثبت کنند و اعتبار بگیرند. ما نمی‌توانیم اختیارات دولتی را خارج از مصوبات قانونی در اختیار کسی بگذاریم.

وی در پاسخ به انتقادات برخی از شبکه‌های پیام رسان داخلی درباره‌ی اختصاص پهنای باند بیشتر به شبکه‌های پیام رسان  خارجی نسبت به آنها اظهار کرد: ما بیش از آن پهنای باندی که در اختیار پیام‌رسان‌های خارجی قرار داده‌ایم، در اختیار پیام رسان داخلی گذاشتیم. البته شاید پنج درصد آن میزانی که به آنها تعلق دادیم هم تا امروز ازآن استفاده  نکردند. بنابراین بعید می‌دانم که آنها چنین اظهار نظری داشته باشند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ارتباط با میزان استقبال از پیام رسان‌های داخلی گفت: قرار شده است که گزارش مدونی در مورد این موضوع و میزان  انتقال داوطلبانه کانالها در راستای حمایت از تولیدات داخلی  از تلگرام به پیام رسان‌های داخلی تهیه شود. در صبح روزی که کانال مقام معظم رهبری از پیام رسان تلگرام خارج شد، در برخی از پیام رسان‌ها میزان ثبت نام نرخ ۱۰ برابری پیدا کرده است.

او همچنین در پاسخ  به این پرسش که آیا تلگرام فیلتر می‌شود یا خیر گفت:‌ این پرسش را باید از مسئولان فیلترینگ بپرسید.

پارسال ۲۰۰ هزار شغل ایجاد شد نه ۲ میلیون

آذری جهرمی درباره تصویری که از واکنش وی در زمان صحبت‌های رییس جمهور درباره آمار ایجاد دو میلیون شغل در سال ۹۶ منتشر شد اظهار کرد:‌ تصویری که از من منتشر شد، بیش از یک تعجب بود. انتشار این تصاویر خصلت فضای مجازی است و نشان دهنده‌ی نظارت مردم بر مسئولان و اشراف آن‌ها به موضوعات است. اتفاقا خوب است و ما از مزایای توسعه فضای مجازی در کشور استقبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: گزارشی که خدمت آقای رئیس جمهور دادیم، مبنی بر این بود که در دو سال گذشته در فضای مجازی بالغ بر ۲۰۰ هزار شغل ایجاد شده است. فکر می‌کنم که بیان دو میلیون شغل یک اشتباه لفظی از آقای رئیس جمهور بود که با خستگی‌های ایشان همراه شده است.

جهرمی سپس گفت: همان روند توسعه ۲۰۰ هزار شغل  که در دولت مد نظر بوده بوده و امسال هم بر آن تاکید شده  را امسال ادامه می‌دهیم. فرمایش آقای رئیس جمهور این بود که ما شاخص‌های اشتغال در فضای مجازی را پیگیری کنیم.

1397/02/01 6
99330 اقتصاد تهران ۲ مرکز مخابراتی توسعه می یابد

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مرکز مخابراتی شهید قدوسی و شهید جعفری از تاریخ ۳۰ فروردین ماه آغاز می شود.به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشترکین در مرکز مخابرات شهید قدوسی با پیش شماره های ۲۲۲۲، ۲۲۲۵ الی ۲۲۲۷، ۲۲۹۰ الی ۲۲۹۲، ۲۶۴۰ الی ۲۶۴۲ و ۲۶۷۰ در محدوده مرکز و در مرکز مخابرات شهید جعفری با پیش شماره های ۲۲۴۰ الی ۲۲۴۳، ۲۲۱۷، ۲۲۱۸، ۲۶۷۰، ۲۶۸۰، ۲۶۳۵ و ۲۶۶۴ در محدوده خیابان های آصف، اعجازی، قابوس و دلفروز شرقی به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است

1397/02/01 4
99329 سیتنا فاصله‌ی زیاد بین پرسنل و مدیران شرکت مخابرات ایران کاهش می‌یابد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تاکید کرد نکته‌ای که در طول مدت مدیریت اینجانب در شرکت مخابرات ایران به آن توجه داشته ام، فاصله زیاد بین پرسنل و مدیران است. که باید در اولین قدم، این فاصله ها کاهش یابد.

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری در اینستاگرامش نوشت:

در هفته گذشته و در اولین نشستی که به صورت آنلاین با کارکنان شرکت مخابرات داشتم موضوع پرسش و پاسخ با کارکنان را مطرح و بر اساس آن و توجه به دغدغه ها و مسائل همکاران، نشست آنلاین پرسش و پاسخ اینجانب با کارکنان 29 فروردین برگزار شد.
تمام 7000 سوال ارسالی از سوی کارکنان بررسی و در حوزه های طبقه بندی مشاغل، مزایای شغلی و رفاهیات، دستمزد و حقوق، یکپارچه سازی و ساماندهی نیروهای پیمانکاری و تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی، طبقه بندی شد و به فراخور موضوع به تعدادی از سوالات پاسخ دادم.
در خصوص طرح یکپارچه سازی شرکت های پیمانکاری، در صددیم دو شرکت اصلی tci1 و شسکام توجه لازم را به پرسنل آن داشته و بر عملکرد شرکت های پیمانکار محلی، که به نیروی انسانی شان آن طور که باید، توجه نمی کنند نظارت کافی داشته باشیم.
در نظر دارم با ارتقا سطح دانش و تخصص هر دو مجموعه نیروهای رسمی و غیر رسمی و رفع تبعیض ها و ایجاد انگیزه در هر دو گروه، از پتانسیل تمامی کارکنان شرکت اعم از رسمی و پیمانکار، استفاده مناسب انجام شود. معتقدم تفاوت ها باید بر اساس عملکرد باشد.
همانطور که قبلا هم اشاره کردم؛ «سرمایه انسانی بالاترین سرمایه شرکت است»، پس با اتفاق نظر هیات مدیره، آیین نامه های کارکنان در جهت اعتلای این عزیزان و همسو با تورم و نیازها اجرا می شود. در بخش رفاهیات نیز با توجه به تامین مالی و منابع شرکت به دنبال ارائه خدمات بلند مدت و موثر هستیم.
نکته دیگری که در طول مدت مدیریت اینجانب در شرکت مخابرات ایران به آن توجه داشته ام، فاصله زیاد بین پرسنل و مدیران است. که باید در اولین قدم، این فاصله ها کاهش یابد.
ایثارگران عزیز نیز بدانند که همان الزامات زمان دولتی بودن را اجرا و فراتر از قانون به آن ها رسیدگی می کنیم.
از معاونت سرمایه انسانی خواسته ام با بررسی مسایل مربوط به بخش خصوصی و اجرای طرح طبقه بندی مشاغل همه قوانین اجرا و نظارت بر پیمانکاران بیشتر شود.
تمامی سوالات جمع آوری شده، برای پاسخگویی به تک تک آنها، به معاونت ها ارسال می شود و تلاش ما این است که در اولین فرصت به تمامی سوالات و ابهامات موجود در شرکت پاسخ داده شود و رضایت و انگیزه کارکنان بیش از پیش فراهم شود تا با همفکری و همیاری همه‌ی شما عزیزان گام های بلندی را در جهت رسیدن به اهداف توسعه شرکت برداریم.

1397/02/01 27
99328 سیتنا مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در نخستین جلسه‌ی پرسش و پاسخ آنلاین: مشکلات کارکنان در چارچوب قانونی حل می شود/ همگرایی در حوزه‌ی ثابت و سیار انجام می‌شود/ ارایه‌ی سرویس باکیفیت و پاسخگویی مناسب در اولویت است/ جلسات پرسش و پاسخ آنلاین با مردم نیز به صورت مستمر انجام می‌شود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: این شرکت به عنوان یکی از مهمترین شرکت های زیرساختی کشور در حوزه ارتباطات، تمام تلاش خود را بر حفظ و تقویت ارتباطات پایدار در همه جای این سرزمین قرار داده است که لازمه‌ی تحقق آن، همیاری و همدلی تمام کارکنان شرکت در سراسر کشور، اعم از رسمی، قراردادی و پیمانکاری است.

به گزارش سیتنا، مهندس سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در نخستین جلسه‌ی پرسش و پاسخ آنلاین در صفحه آپارات شرکت مخابرات ایران با بازدید کل بیش از 4700 کاربر، با اشاره به اینکه هیات مدیره شرکت مخابرات، توجه به نیروی انسانی را تکلیف کرده است، اظهار داشت: اولویت ما توجه به دغدغه های تمامی کارکنان است تابتوانیم نیروی انسانی با نشاط  متخصص و فعال در شرکت داشته باشیم.  

وی با تاکید بر اینکه مسایل کارکنان در چارچوب قانونی حل می شود، گفت: توجه به منابع انسانی را به‌ عنوان مهمترین رویکرد و پیش‌فرض تحقق تمام برنامه‌های تحولی شرکت در نظر داریم. نیروی انسانی متخصص و راضی با توجه و حمایت، شکل‌گرفته و قوام می‌یابد که در نهایت موجب توسعه و تعالی شرکت خواهد شد.

وی با قدردانی از فعالیت تمامی کارکنان در سال 1396، گفت: امیدوارم با همکاری و هماهنگی تمامی حوزه ها در شرکت بتوان به اهداف و برنامه سال 1397 دست یافت.

صدری با تاکید بر اینکه توسعه سرمایه انسانی و حفظ کرامت کارکنان و افزایش رضایتمندی آن‌ها موجب ارتقاء فعالیت‌های شرکت و افزایش بهره‌وری می شود، اظهار داشت. بدین منظور باید به درونی سازی ارزش های سازمانی مانند نوآوری و خلاقیت کارکنان توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه شرکت ارتباطات سیار زیر مجموعه این شرکت است تصریح کرد: باید به دنبال ایجاد همگرایی در حوزه ثابت و سیار باشیم تا بتوانیم باندلی از سرویس های این دو حوزه داشته باشیم.

وی با اشاره به شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری "حمایت از کالای ایرانی" و سهم مهم شرکت مخابرات ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین اپراتور ارتباطی کشور در عملیاتی شدن این شعار ارزشمند، گفت : شرکت مخابرات ایران به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خدماتی کشور، عزم خود رابر استفاده از تجهیزات داخلی مخابراتی و نهادینه‌سازی وارتقای فرهنگ تولید و مصرف کالای ایرانی در بین کارکنان قرار داده است.

صدری با اشاره به اینکه ارایه سرویس باکیفیت و پاسخگویی مناسب به مشتریان در اولویت برنامه‌های شرکت است، خاطرنشان کرد: در راستای اجرایی شدن این مهم در تلاشیم با همیاری کارکنان سرآمد شرکت مخابرات ایران، این اصول پیاده سازی و اجرا شود؛ چراکه ارائه خدمت خوب و محصول مناسب، رضایت مشتری و در نهایت سودآوری و رضایت سهامداران را به دنبال می‌آورد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به نقش ویژه شرکت مخابرات ایران در تامین امکانات مورد نیاز اپراتورها و مشتریان، تاکید کرد: به این منظور برنامه خوبی را در حوزه IT به عنوان زیرساخت داریم که با تلاش همکاران شرکت، این حوزه به ثمر خواهد نشست.

وی توجه به نقش انکارناپذیر بانوان در ایجاد تحولات شرکت مخابرات، گفت: ما نیز به‌ عنوان مدیران این شرکت به داشتن چنین سرمایه عظیمی می‌بالیم و در این راستا برای اولین بار در تاریخ شرکت مخابرات ایران مسئولیتی خطیر و ارزشمند را بر عهده بانویی مجرب و توانمند در حوزه تجاری شرکت  قرار دادیم.

صدری به تعامل مناسب با مجموعه وزارت ارتباطات اشاره کرد و گفت: برای گسترش ارتباطات در کشور و تقویت زیرساخت ها این تعاملات ضروری است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان این جلسه ضمن تاکید بر ادامه‌ی جلسات پرسش و پاسخ با کارمندان به صورت تعاملی و دوطرفه، بر برنامه‌ریزی برای برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با عموم مردم به صورت مستمر خاطرنشان کرد و از مدیران سایر دستگاه های مرتبط با خدمت رسانی ارتباطی به مردم نیز درخواست کرد در این جلسات شرکت مخابرات را همراهی کنند و با حضور در جلسات پرسش و پاسخ، پاسخگوی مشکلات مردم باشند.

1397/02/01 18
99327 ایلنا در بیانیه شورای عالی هماهنگی تشکل‌های کارگری مخابرات مطرح شد؛ زمان قرار و مدار گذشته و جامعه کارکنان مخابرات مطالبه‌گر اقدامات عملی است

پس از دومین برنامه برخط مدیرعامل مخابرات ایران، شورای عالی تشکل‌های کارگری مخابرات ایران در بیانیه‌ای، مطالبات صنفی کارکنان مخابرات را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از دومین برنامه برخط مدیرعامل مخابرات ایران و پاسخ به تعدادی از پرسش‌های کارکنان از سوی مدیرعامل مخابرات ایران و سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی، شورای عالی تشکل‌های کارگری مخابرات ایران در بیانیه‌ای که به امضای اعضای تشکل‌های عضو این شورا رسیده، واکنش نشان داد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

دومین برنامه برخط شما با عنوان پرسش و پاسخ با کارکنان پس از انتظار جامعه کارگری شرکت برگزار شد. از رویکرد گفت‌وگوی مستقیم با همکاران و حضور در بین کارکنان استقبال می‌نمائیم و امیدواریم نتایج عملیاتی آن نیز محقق گردد.

جنابعالی گواه هستید که نمایندگان تشکل‌های کارگری با تعامل و مذاکره در مراحل مختلف همراهی نموده‌اند.  انتظار می‌رفت پس از مذاکرات مکرر با نمایندگان مدیریت و گروه‌های کارشناسی نتایج مثبت و سازنده‌ای به کارکنان اعلام گردد.

زمان قرار و مدار گذشته و جامعه کارکنان مطالبه‌گر اقدامات عملی است. آیا باید وعده‌های شما را در کنار طرح تحول، سیمرغ و رهنگاشت قرار دهیم؟

اصلی‌ترین نکته‌ای که معاون توسعه سرمایه‌ انسانی شما به آن اشاره نمود ممانعت از قانون‌گریزی و الزام به انجام تعهدات است لیکن در واقع عملکرد همان معاونت مصادیق عینی قانون گریزی و عدم انجام تعهدات با نقاب قانون گرایی است. نیک می‌دانید که آیین نامه‌های مصوب تا آنجا که تهدیدکننده شرایط کار کارکنان نباشد، نافذ است و تغییر یکجانبه شرایط کار پرسنل فاقد وجاهت قانونی است.

در مقام عمل طرح طبقه‌بندی مشاغل کارکنان رسمی قراردادی بخش خصوصی و کارگزاران محدود و ناقص اجراء گردیده و مسئولیت وضعیت نابسامان صندوق‌های پس‌انداز کارکنان و سرمایه‌های مادی و معنوی تضییع شده در آن مستقیما متوجه مدیریت شرکت است، بسیاری از مباحث مطروحه توسط معاونت سرمایه انسانی شما فاصله زیادی با حقیقت موجود دارد، قانون جامع خدمات ایثارگران، قانون کاهش ساعت کار بانوان دارای شرایط خاص، ارتقای گروه شغلی کارکنان و ... از مواردی است که خلاف واقع بیان شده است.

1397/02/01 18
99326 ایسنا-موبنا-وایمکس نیوز-تعادل با ارتقای سامانه جامع خدمات مشتریان اپراتور اول محاسبه صورت‌حساب مشترکان دائمی آنلاین می‌شود/ اختلال چندروزه در خدماتی مانند خرید شارژ آنلاین

با ارتقای سامانه جامع خدمات مشتریان اپراتور اول در راستای ارائه خدمات گسترده از جمله یکپارچه‌سازی سیستم صورت‌حساب مشترکان دائمی و اعتباری و آنلاین شدن این فرآیند، ممکن است مشترکان در روزهای آینده اختلالاتی در تغییر بسته‌ها و یا افزایش اعتبار خود داشته باشند.

به گزارش ایسنا، تا قبل از این سیستم صدور و دریافت صورت‌حساب مشترکان دائمی همراه اول به صورت آفلاین بوده و قدری تاخیر داشت، یعنی ممکن بود هنگامی که شما درخواست صورت‌حساب می‌دادید که چقدر از مقدار بسته‌تان باقی مانده، با چند ساعت تاخیر دریافت می‌کردید. با سیستم جدید ارتقا یافته، صورت‌حساب مشتریان دائمی کاملا آنلاین می‌شود و این موضوع می‌تواند به مشترکان در مدیریت هزینه‌هایشان کمک کند. این سیستم برای مشترکان اعتباری از قبل هم آنلاین بوده و اکنون دو سیستم یکپارچه می‌شوند.

با آغاز عملیات توسعه و ارتقاء سیستم‌های زیرساختی فناوری اطلاعات اپراتور اول ارتباطی کشور از ابتدای اردیبهشت، ممکن است در روزهای آینده در برخی سرویس‌های جانبی مشترکین دائمی و اعتباری در خصوص خرید شارژ یا تعویض بسته‌ها و طرح‌های تشویقی اختلالاتی ایجاد شود که اپراتور اول بابت بروز احتمالی این مشکلات از مشترکین خود عذرخواهی کرده است.

در این راستا شاهین آرپناهی -مدیرکل ارتباطات همراه اول- با ارائه توضیحاتی درباره این به‌روزرسانی اظهار کرد: این به‌روزرسانی در زیرساخت‌های فناوری اطلاعات ما اتفاق می‌افتد و یکی از بزگترین پروژه‌های نرم‌افزاری است که تا امروز در این حجم در کشور انجام شده. این پروژه مزایای زیادی دارد و برای مشترکین امتیازات زیادی را به همراه می‌آورد، از جمله اینکه امکان تعریف بسته‌های بیشتری را به همراه اول خواهد داد، یکپارچه‌سازی و ارتقای سیستم‌های خدمات مشتریان و هم موضوعات مربوط به صورت حساب مشتریان.

وی با اشاره به تغییرات ایجاد شده پس از این به‌روزرسانی بیان کرد: از امتیازاتی که با سیستم جدید ایجاد خواهد شد این است که سیستم بیلینگ یا صورت‌حساب مشترکان دائمی کاملا برخط می‌شود. تا قبل از این سیستم صدور و دریافت صورت‌حساب مشترکان دائمی همراه اول به صورت آفلاین بوده و قدری تاخیر داشت، یعنی ممکن بود هنگامی که شما درخواست صورت‌حساب می‌دادید که چقدر از مقدار بسته‌تان باقی مانده، با چند ساعت تاخیر دریافت می‌کردید. با این سیستم کاملا آنلاین می‌شود و این موضوع می‌تواند به مشترکان در مدیریت هزینه‌هایشان کمک کند. این سیستم برای مشترکان اعتباری از قبل هم آنلاین بوده و اکنون دو سیستم یکپارچه می‌شوند.

مدیرکل ارتباطات همراه اول در ادامه خاطرنشان کرد: امروز ما درباره یک پروژه فنی صحبت می‌کنیم اما با این تغییر و ارتقای سیستم می‌توان امیدوار بود که در تعریف بسته‌های جدید انعطاف و گستردگی بیشتری داشته باشیم و دست ما برای ارائه خدمات متنوع‌تر و طیف وسیع‌تری از خدمات به مشتریان بازتر شود و امکان اینکه ما بتوانیم بسته‌های متنوع تری را تعریف کنیم با سرعت و گستردگی بیشتری این کار را انجام دهیم، فراهم شود.

آرپناهی با بیان اینکه پیاده‌سازی سیستم و تغییر از سیستم قبل به جدید، به دلیل ابعاد وسیع خود ممکن است برخی از مشترکان را تحت تاثیر قرار بدهد، افزود: تلاش جدی ما این است که در هیچ زمانی اختلال جدی در سرویس‌های پایه یعنی تماس، پیامک و اینترنت حتی به صورت کوتاه‌مدت پیش نیاید و مردم به صورت پیوسته سرویس را دریافت کنند. اما در سرویس‌های جانبی و خصوصا در استفاده از بسته‌های جدید ممکن است تغییراتی اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: مشترکان ما در بازه زمانی که سیستم آپدیت می‌شود، اگر بسته‌شان تمام شده باشد و یا بخواهند تغییری انجام دهند، با اختلالات موقتی و محدودی مواجه شوند. البته برای کسانی که تمدید خودکار دارند تمهیداتی اندیشیده شده که مشترکان تاثیر نپذیرند. همچنین ممکن است تغییراتی در سیستم مشترکان اعتباری برای خرید شارژ اتفاق افتاد بیفتد و نتوانند از برخی از درگاه‌ها برای افزایش اعتبار خود استفاده کنند، اما در تمامی این مدت می‌توانند از سامانه *۱#‌ استفاده کنند.

مدیرکل ارتباطات همراه اول خاطرنشان کرد: تفاوت‌هایی را برای چند ساعت خواهیم داشت و از طریق پیامک به مشترکانی که در آن ساعات قصد افزایش اعتبار خود را دارند اطلاع‌رسانی می‌شود که باید چه اقداماتی را انجام دهند. تلاش ما این است اطلاع‌رسانی خوبی را از طریق پیامک به مشترکان داشته باشیم تا دچار هیچ اختلال جدی نشوند. اما بابت وجود همین سطح از اختلالات که شاید ناگزیر هم باشد، عذرخواهی می‌کنیم.

آرپناهی درباره بازه زمانی این اختلالات اظهار کرد: این بازه زمانی برای پخش‌ها و درگاه‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد و از چند ساعت تا حتی چند روز هم طول بکشد. زیرا طیف وسیعی از درگاه‌های ما را درگیر خواهد کرد و ممکن است بعضی از درگاه‌های ما حتی تا چند روز سرویس را ارائه ندهند. البته اطلاع‌رسانی به مشترکان صورت خواهد گرفت که هر کدام از این درگاه‌ها تا چه زمانی در دسترس نخواهد بود.

وی با بیان اینکه ۷۰۰ نفر از متخصصین بیش از یک سال است روی این پروژه کار می‌کنند، افزود: مقدمات این پروژه چند روز است که آغاز شده و به صورت رسمی از ابتدای اردیبهشت آغاز می‌شود. با به‌روز شدن سیستم‌های همراه اول می‌توانیم در روزهای آینده با ارائه سرویس بهتر، وسیع‌تر، منعطف‌تر و با کیفیت بالاتر رضایت بیشتری را جلب کنیم. از مشترکان همراه اول به خاطر صبوری و همکاری‌شان برای تغییر بزرگی که در همراه اول اتفاق می‌افتد تشکر می‌کنیم.

1397/02/01 5
99325 ایسنا-فارس-سیتنا-ایلنا-موبنا-اقتصاد آنلاین-اقتصاد تهران-تعادل-هفت صبح-تفاهم-ایران-خراسان ارتقاء سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول

به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر به مشترکان، سامانه جامع خدمات مشتریان همراه‌اول ارتقاء می‌یابد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، پیرو عملیات توسعه و ارتقاء سیستم‌های زیرساختی فناوری اطلاعات همراه اول که ارائه خدمات نوین بسیاری را نوید می‌دهد، ممکن است در مقطع به روزرسانی، اختلالاتی در برخی سرویس‌های مشترکین دائمی و اعتباری بروز کند که اپراتور اول پیشاپیش بابت بروز احتمالی این مشکلات از مشترکان خود عذرخواهی کرده است.

این اطلاعیه با تأکید بر ارائه سرویس‌های پایه به مشترکان اپراتور در طول بازه استقرار سیستم جدید، در خصوص مشکلات احتمالی در خرید شارژ یا تعویض بسته‌ها و طرح‌های تشویقی اطلاع‌رسانی کرده است.

همراه اول ضمن تشکر از صبوری مشترکان و همراهان همیشگی خود اظهار امیدواری کرد: با ارتقاء انجام شده بتواند بزودی خدمات متنوع‌تر و طرح‌های منعطف‌تری را به مشترکان خود ارائه کند.

1397/02/01 5
99313 ایسنا-فاوا نیوز-وایمکس نیوز-اقتصاد گردان مدیرعامل مخابرات ایران آنلاین به سوالات کارکنان پاسخ داد

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران درباره همگرایی تلفن ثابت و همراه گفت: اول ما دنبال این هستیم از منابع مشترک هر دو شرکت استفاده کنیم و بحث همگرایی بیشتر در بالا بردن کیفیت و بهره‌وری است.
 
به گزارش فاوانیوز به نقل از ایسنا، جلسه پرسش و پاسخ آنلاین مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با کارکنان این شرکت در سراسر کشور  امروز چهارشنبه برگزار شد.
سیدمجید صدری در این جلسه تاکید کرد که تلاش می‌کنیم نیروهای جوان هم ارتقاء پیداکنند و هم از توان و تخصص آن‌ها استفاده کنیم. ما همچنین در تلاشیم یک ساختار مناسب برای انتقال و جابجایی افراد ایجاد کنیم.
او درباره طرح یکپارچه‌سازی شرکت‌های پیمانکاری ما دو شرکت اصلی tct1 و شسکام تلاش کردم برای پرسنل این دو شرکت اصلی توجه لازم داشته باشیم اما یک سری شرکت‌های پیمانکار محلی که داریم آنطور که باید به نیروی انسانی آن‌ها توجه نمی‌کنند. ما باید بتوانیم بر عملکرد این دسته از شرکت ها نظارت کافی داشته باشیم و اگر کوتاهی صورت بگیرد برخورد خواهیم کرد.
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران درباره به‌روزرسانی تلفن ثابت مدیر جدید منطقه تهران و همه کشور را در تاریخ‌هایی مکلف کردیم که به این تکالیف عمل کنند.

1397/01/29 46
99312 سیتنا آغاز اولین جلسه‌ی پرسش و پاسخ تعاملی و آنلاین مدیرعامل شرکت مخابرات ایران

بنابر اعلام قبلی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از ساعت 10 صبح امروز چهارشنبه 29 فروردین ماه 1397 در جلسه‌ی پرسش و پاسخ آنلاین و به صورت زنده پاسخگوی سوالات کارکنان این شرکت از سراسر کشور هستند.

به گزارش سیتنا، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، پیش از این و در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود که "جلسه پرسش و پاسخ مدیرعامل شرکت مخابرات به صورت تعاملی و دو طرفه برگزار خواهد شد؛ بنابراین همکاران و کارکنان گرامی می توانند به منظور طرح سوال در این نشست از طریق فضای در نظر گرفته شده در بخش "سخنی با مدیرعامل" در سامانه ارتباطات داخلی شرکت مخابرات ایران (www.tcie.ir) اقدام کنند. همچنین، کارکنان می توانند با ارسال پیامک به شماره (0212021) سوالات و نقطه نظرات خود را با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران مطرح کنند".

شما می توانید اولین نشست پرسش و پاسخ برخط  و سراسری مهندس سید مجید صدری را علاوه بر سامانه ارتباطات داخلی مخابرات، از طریق کانال آپارات به نشانی www.aparat.com/prtci/live  به صورت زنده مشاهده نمایید.

1397/01/29 35
ادامه خبرها

يکشنبه ٠٢ ارديبهشت ١٣٩٧ |

جستجو در وب
بریده جراید

بریده اخبار

شرکت مخابرات استان تهران

آمار
بازديدکنندگان امروز : 1343
کل بازديدکنندگان : 4233741
بازديدکنندگان آنلاين : 5
زمان بارگزاري صفحه : 1.06
پیشخوان

پیشخوان